Hantera er vårdgivarsida

Så här loggar ni in och hanterar er vårdgivarsida

1. Logga in i er adminpanel

1-Logga-in-i-er-adminpanel

2. Ert användarnamn är vanligen ett ni valt samt att e-postadressen till er mottagning även brukar gälla. Om ni har glömt lösenordet så kan ni få ett nytt och om ni inte har ert användarnamn så kontakta kundtjänsten här.

2-Logga-in-eller-be-om-nytt-lösenord

3. Klicka på ”Mina sidor” till vänster i er admin-panel

Klicka på "Mina sidor" för att redigera er vårdgivarsida

4. Klicka på knappen ”Redigera vårdgivarsidan”

Klicka på "Redigera vårdgivarsidan"

5. Här inne hanterar ni all information som visas ut mot besökaren/patienten och här listar ni er för de olika kategorierna/kompetenserna ni har så att ni blir synliga när besökaren läser om detta eller efterfrågar denna vårdgivarkompetens.

5-Här-hanterar-ni-all-information-och-koppling-mot-kategorier

6. När ni redigerat klickar ni på ”Uppdatera” för att spara ert arbete och gjorda inställningar.

6-När-ni-redigerat-klickar-ni-på-uppdatera

 

7. När ni uppdaterat och vill se er vårdgivarsida så klickar ni högst upp på ”View Vårdgivare”. Där ser ni hur er vårdgivarsida ser ut utåt. Ni är fortfarande inloggade i Skadekompassen och kan återgå till er adminpanel genom att högst upp till höger klicka på ”Admin”.

7-När-ni-uppdaterat-klickar-ni-på-view-vårdgivare