Albyvägen 2,Alby C,NORSBORG

Här bokar du tid hos Alby vårdcentral, Botkyrka

Ring oss på +46812342200

Om oss

Liljeholmens Närakut
Liljeholmstorget 7, plan 4
Öppet vardagar kl 17.00-22.00, helger kl 08.00-22.00.
Ring före besök på telefon 08-123 679 50 Hit är du välkommen med lättare akuta besvär på kvällar och helger när vårdcentralen är stängd.
Asylsjukvård
Fittja vårdcentral tar emot asylsökande för hälsosamtal och stödsamtal. Asylsökande som söker för övrig vård hänvisas i första hand till närmaste husläkarmottagning.
Asylsjuksköterska 123 428 58
08.00-17.00

, Öppettider måndag-fredag kl 08.00-17.00
 
Distriktssköterskemottagningen har öppen mottagning mån-fre 09:00-10:45
Övrig tid efter överenskommelse.
 
Telefonrådgivning och bokning av akuta läkartider
på telefon 123 422 00 måndag-fredag kl 08.00 – 17.00.
Övriga läkartider bokas på läkarnas telefontider.
 
Återbud lämnas på telefon 123 422 00
  
När vårdcentralen är stängd:
Sjukvårdsrådgivning
dygnet runt: 1177Vårdguiden tel 1177.
Rådgivning av erfarna sjuksköterskor.
Sjukvårdsrådgivning Arabiska tel 528 528 38
Bosniska/kroatiska/serbiska  tel 528 528 96 
 
 

Information

  • Telefon

    +46812342200

  • Adress

    Albyvägen 2,Alby C,NORSBORG

  • Telefontider

    Ej angivet

  • Växelnummer

    Ej angivet

  • Öppettider

    Ej angivet

  • Hemsida

    http://albyvardcentral.se

  • Yrkeskategorier

    , ,

  • Specialiseringar

    Ej angivet

  • Behandlingsmetoder

    Ej angivet

  • Undersökningsmetoder

    Ej angivet

  • Sjukdomstillstånd

    Ej angivet

  • Besvärsområden

    Ej angivet

  • Från följande försäkringsbolag rehabiliterar vi patienter

    Ej angivet

  • Tillåtna betalningsmedel

    Ej angivet

  • Län / Stad

  • Driftsform

    Landsting/Region

Lämna ett omdöme

Tack för att du vill lämna ett omdöme på Skadekompassen.se och på så sätt hjälpa andra att välja rätt vård för dem.

Betyg *

 Skadekompassen logo

Vad roligt att du vill lämna omdöme på Skadekompassen.se. Dina synpunkter hjälper andra att välja och få bra vård och vårdgivaren att erbjuda detta.

Tänk på att:

  • Ditt omdöme först granskas av Skadekompassen.se och därefter publiceras om det följer vår policy.
  • Dina synpunkter kan hjälpa vårdgivaren och mottagningen att utvecklas och ge den bästa vården till sina patienter.
  • Mottagningar och vårdgivare uppskattar att höra vad de gör bra. Detta hjälper dem att förstå vad som är viktigt och betydelsefullt för patienten i vårdmötet. Och det uppmuntrar dem att behålla eller förstärka detta beteende.
  • Sakliga och konkreta tips på vad en vårdgivare och mottagning kan förbättra är lätta att ta till sig och ökar chansen till positiv förändring och utveckling.
  • Känner dig felbehandlad så vill vi att du framför det direkt till vårdgivaren eller till mottagningsansvarig person eller till socialstyrelsen och inte använder detta formulär.
  • Har du rena klagomål, vill vi att du framför detta direkt till vårdgivaren eller mottagningen.

Tips på innehåll:

  • Berätta vad du uppskattade i vårdmötet.
  • Skriv sakligt om vad du tror kan förbättra mottagningen och/eller vårdmottagandet.

Så här används informationen du lämnar

  • Vårdgivaren eller mottagning tar del av den information du lämnar, såvida de har samarbete med Skadekompassen.
  • När vi väljer vård letar vi efter bra vård. För att hjälpa patienter att finna vård som de får förtroende för tror vi att man vill veta vad som är bra hos en vårdgivare. Därför publicerar vi omdömen som berör det positiva hos vårdgivaren.
  • Man måste uppge en e-postadress när man lämnar ett omdöme.
  • Dina uppgifter kommer inte föras vidare.