Barnavårdscentralen i Kallhäll, Järfälla

Järfälla

Kopparvägen 2B,17672

Här bokar du tid hos Barnavårdscentralen i Kallhäll, Järfälla

Ring oss på +46812340902, +46812340903, +46812340904

Om oss

Vi har telefontid måndag till fredag klockan 10.00 – 10.30 övrig tid kan du tala in ett meddelande i vår röstbrevlåda och vi ringer upp när det är möjligt, samma dag eller senast närmaste vardag.

Öppen mottagning Tisdagar klockan 10.30-11.30. Övriga besök efter överenskommelse., VÄLKOMMEN till Kallhäll BVC
Vi samverkar i en familjecentral med öppen förskola och kuratorer
Vårt mål är att tillsammans med dig som förälder medverka till en bra hälsa, trygghet och utveckling för ditt barn
Barnavårdcentralen följer ditt barns hälsa från nyfödd till 5-års ålder.
Vi har rådgivning i de flesta frågor som kan uppstå under ditt barns spädbarnsår och förskoleålder

Information

  • Telefon

    +46812340902, +46812340903, +46812340904

  • Adress

    Kopparvägen 2B,17672

  • Telefontider

    Ej angivet

  • Växelnummer

    Ej angivet

  • Öppettider

    Ej angivet

  • Hemsida

    http://www.bvc.sll.se/har-finns-vi/Kallhäll

  • Yrkeskategorier

    Ej angivet

  • Specialiseringar

    Ej angivet

  • Behandlingsmetoder

    Ej angivet

  • Undersökningsmetoder

    Ej angivet

  • Sjukdomstillstånd

    Ej angivet

  • Besvärsområden

    Ej angivet

  • Från följande försäkringsbolag rehabiliterar vi patienter

    Ej angivet

  • Tillåtna betalningsmedel

    Ej angivet

  • Län / Stad

  • Driftsform

    Landsting/Region

Lämna ett omdöme

Tack för att du vill lämna ett omdöme på Skadekompassen.se och på så sätt hjälpa andra att välja rätt vård för dem.

Betyg *

 Skadekompassen logo

Vad roligt att du vill lämna omdöme på Skadekompassen.se. Dina synpunkter hjälper andra att välja och få bra vård och vårdgivaren att erbjuda detta.

Tänk på att:

  • Ditt omdöme först granskas av Skadekompassen.se och därefter publiceras om det följer vår policy.
  • Dina synpunkter kan hjälpa vårdgivaren och mottagningen att utvecklas och ge den bästa vården till sina patienter.
  • Mottagningar och vårdgivare uppskattar att höra vad de gör bra. Detta hjälper dem att förstå vad som är viktigt och betydelsefullt för patienten i vårdmötet. Och det uppmuntrar dem att behålla eller förstärka detta beteende.
  • Sakliga och konkreta tips på vad en vårdgivare och mottagning kan förbättra är lätta att ta till sig och ökar chansen till positiv förändring och utveckling.
  • Känner dig felbehandlad så vill vi att du framför det direkt till vårdgivaren eller till mottagningsansvarig person eller till socialstyrelsen och inte använder detta formulär.
  • Har du rena klagomål, vill vi att du framför detta direkt till vårdgivaren eller mottagningen.

Tips på innehåll:

  • Berätta vad du uppskattade i vårdmötet.
  • Skriv sakligt om vad du tror kan förbättra mottagningen och/eller vårdmottagandet.

Så här används informationen du lämnar

  • Vårdgivaren eller mottagning tar del av den information du lämnar, såvida de har samarbete med Skadekompassen.
  • När vi väljer vård letar vi efter bra vård. För att hjälpa patienter att finna vård som de får förtroende för tror vi att man vill veta vad som är bra hos en vårdgivare. Därför publicerar vi omdömen som berör det positiva hos vårdgivaren.
  • Man måste uppge en e-postadress när man lämnar ett omdöme.
  • Dina uppgifter kommer inte föras vidare.