Klädesvägen 12,1 tr,

Här bokar du tid hos Brommaplans vårdcentral, Bromma

Ring oss på +46812340700

Om oss

Att boka tid
Tidsbokning sker via telefonnummer 08 – 123 407 00 alternativt via webben, se ovan boka tid direkt.

Läs mer på vår hemsida, se mottagningens webbplats ovan.
, Godkänd Astma-/KOL-mottagning
Vi är en godkänd Astma-/KOL-mottagning.
Läs mer om detta här
http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Astma-KOL-mottagning-i-Stockholm/
, Godkänd Äldremottagning
Vi är en godkänd äldremottagning.
Läs mer om detta här:
http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Aldremottagning/¨
, När vi har stängt:
Närakuten Brommaplan Klädesvägen 12, 2 tr tel.nr 123 407 50 mån-fre kl. 17.00-22.00.
Lörd, sönd och helgdagar kl.08.00-22.00, Psykisk ohälsa barn och ungdom
Brommaplans vårdcentral erbjuder rådgivning, kartläggning och kortare behandling av psykisk ohälsa riktat till barn och ungdomar (0-17 år) samt deras föräldrar.
Ni söker enklast denna hjälp ringa telefonnummer 8-123 407 00, klockan 8:00-17:00., Vaccinationstider årlig influensa- och pneumokockvaccination 2016 för ålderspensionärer och riskgrupper. Kampanjen pågår 9 nov 2016 – 28 febr 2017.
Boka tid för vaccination på telefonnummer 08-12340700.

, Återbud:
Dygnet runt på tel.nr 123 407 00

Information

Lämna ett omdöme

Tack för att du vill lämna ett omdöme på Skadekompassen.se och på så sätt hjälpa andra att välja rätt vård för dem.

Betyg *

 Skadekompassen logo

Vad roligt att du vill lämna omdöme på Skadekompassen.se. Dina synpunkter hjälper andra att välja och få bra vård och vårdgivaren att erbjuda detta.

Tänk på att:

  • Ditt omdöme först granskas av Skadekompassen.se och därefter publiceras om det följer vår policy.
  • Dina synpunkter kan hjälpa vårdgivaren och mottagningen att utvecklas och ge den bästa vården till sina patienter.
  • Mottagningar och vårdgivare uppskattar att höra vad de gör bra. Detta hjälper dem att förstå vad som är viktigt och betydelsefullt för patienten i vårdmötet. Och det uppmuntrar dem att behålla eller förstärka detta beteende.
  • Sakliga och konkreta tips på vad en vårdgivare och mottagning kan förbättra är lätta att ta till sig och ökar chansen till positiv förändring och utveckling.
  • Känner dig felbehandlad så vill vi att du framför det direkt till vårdgivaren eller till mottagningsansvarig person eller till socialstyrelsen och inte använder detta formulär.
  • Har du rena klagomål, vill vi att du framför detta direkt till vårdgivaren eller mottagningen.

Tips på innehåll:

  • Berätta vad du uppskattade i vårdmötet.
  • Skriv sakligt om vad du tror kan förbättra mottagningen och/eller vårdmottagandet.

Så här används informationen du lämnar

  • Vårdgivaren eller mottagning tar del av den information du lämnar, såvida de har samarbete med Skadekompassen.
  • När vi väljer vård letar vi efter bra vård. För att hjälpa patienter att finna vård som de får förtroende för tror vi att man vill veta vad som är bra hos en vårdgivare. Därför publicerar vi omdömen som berör det positiva hos vårdgivaren.
  • Man måste uppge en e-postadress när man lämnar ett omdöme.
  • Dina uppgifter kommer inte föras vidare.