BUP Team för finsktalande, Solna

Solna, Stockholms län

Råsundavägen 101,,SOLNA

Här bokar du tid hos BUP Team för finsktalande, Solna

Ring oss på +46851452560

Om oss

Vid BUP-mottagningen i Solna finns det Finska teamet som tar emot finsktalande barn- och ungdomar från hela Stockholms län. Telefon 08-514 525 60.

Barn- och ungdomspsykiatrins mottagningar vänder sig till barn och ungdomar 0-17 år och deras familjer. Du som är orolig för ditt barns psykiska hälsa kan vända dig till närmaste BUP-mottagning för råd och hjälp. Du som är ung kan själv ta kontakt med en BUP-mottagning om du är orolig för hur du mår psykiskt.

Besöken är avgiftsfria.

Tid för akutbesök

Dagtid klockan 8.00–16.00 har mottagningen ansvaret för den akuta barn- och ungdomspsykiatriska vården.
På helger, kvällar och nätter hänvisar vi till BUP:s Akutenhet på Sachsgatan 10 vid Södersjukhuset.

Telefon till akutenheten: 08-616 69 00. 

Information

  • Telefon

    +46851452560

  • Adress

    Råsundavägen 101,,SOLNA

  • Telefontider

    Ej angivet

  • Växelnummer

    Ej angivet

  • Öppettider

    Ej angivet

  • Hemsida

    http://www.bup.se/solna

  • Yrkeskategorier

    Ej angivet

  • Specialiseringar

    Ej angivet

  • Behandlingsmetoder

    Ej angivet

  • Undersökningsmetoder

    Ej angivet

  • Sjukdomstillstånd

    Ej angivet

  • Besvärsområden

    Ej angivet

  • Från följande försäkringsbolag rehabiliterar vi patienter

    Ej angivet

  • Tillåtna betalningsmedel

    Ej angivet

  • Län / Stad

  • Driftsform

    Ej angivet

Lämna ett omdöme

Tack för att du vill lämna ett omdöme på Skadekompassen.se och på så sätt hjälpa andra att välja rätt vård för dem.

Betyg *

 Skadekompassen logo

Vad roligt att du vill lämna omdöme på Skadekompassen.se. Dina synpunkter hjälper andra att välja och få bra vård och vårdgivaren att erbjuda detta.

Tänk på att:

  • Ditt omdöme först granskas av Skadekompassen.se och därefter publiceras om det följer vår policy.
  • Dina synpunkter kan hjälpa vårdgivaren och mottagningen att utvecklas och ge den bästa vården till sina patienter.
  • Mottagningar och vårdgivare uppskattar att höra vad de gör bra. Detta hjälper dem att förstå vad som är viktigt och betydelsefullt för patienten i vårdmötet. Och det uppmuntrar dem att behålla eller förstärka detta beteende.
  • Sakliga och konkreta tips på vad en vårdgivare och mottagning kan förbättra är lätta att ta till sig och ökar chansen till positiv förändring och utveckling.
  • Känner dig felbehandlad så vill vi att du framför det direkt till vårdgivaren eller till mottagningsansvarig person eller till socialstyrelsen och inte använder detta formulär.
  • Har du rena klagomål, vill vi att du framför detta direkt till vårdgivaren eller mottagningen.

Tips på innehåll:

  • Berätta vad du uppskattade i vårdmötet.
  • Skriv sakligt om vad du tror kan förbättra mottagningen och/eller vårdmottagandet.

Så här används informationen du lämnar

  • Vårdgivaren eller mottagning tar del av den information du lämnar, såvida de har samarbete med Skadekompassen.
  • När vi väljer vård letar vi efter bra vård. För att hjälpa patienter att finna vård som de får förtroende för tror vi att man vill veta vad som är bra hos en vårdgivare. Därför publicerar vi omdömen som berör det positiva hos vårdgivaren.
  • Man måste uppge en e-postadress när man lämnar ett omdöme.
  • Dina uppgifter kommer inte föras vidare.