Helsa vårdcentral Älta, Nacka , Vaccinationsverksamhet

Nacka

Oxelvägen 42,Älta Centrum,Älta

Här bokar du tid hos Helsa vårdcentral Älta, Nacka

Ring oss på +4684484500

Om oss

Vi är en Husläkarmottagning med BVC, MVC, hemsjukvård, diabetessköterska, lab och psykolog.
För tidsbeställning och rådgivning ring tel 08-448 45 00.
Lab är öppet måndag-torsdag kl 07.30-14.30, fredag kl 07.30-12, lunchstängt kl 12-13.
Lättakut till läkare vardagar mellan 08.00-11.30.
Drop in till sköterskor in vardagar mellan kl 10.00-11.30  samt 13:00-14:30
Vi är en godkänd Äldremottagning. Läs mer om Äldremottagning i Stockholms läns landsting på nedanstående länk: http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Aldremottagning/

 
, Den årliga influensakampanjen börjar 7 november. Vaccinering tisdagar och torsdagar mellan klockan 13.00 – 16.00. OBS: Sköterskans drop-in mottagning är stängd dessa eftermiddagar.
, Tidsbeställd mottagning 8-17

Information

  • Telefon

    +4684484500

  • Adress

    Oxelvägen 42,Älta Centrum,Älta

  • Telefontider

    Ej angivet

  • Växelnummer

    Ej angivet

  • Öppettider

    Ej angivet

  • Hemsida

    Ej angivet

  • Yrkeskategorier

  • Specialiseringar

    Ej angivet

  • Behandlingsmetoder

    Ej angivet

  • Undersökningsmetoder

    Ej angivet

  • Sjukdomstillstånd

    Ej angivet

  • Besvärsområden

    Ej angivet

  • Från följande försäkringsbolag rehabiliterar vi patienter

    Ej angivet

  • Tillåtna betalningsmedel

    Ej angivet

  • Län / Stad

  • Driftsform

    Privat

Lämna ett omdöme

Tack för att du vill lämna ett omdöme på Skadekompassen.se och på så sätt hjälpa andra att välja rätt vård för dem.

Betyg *

 Skadekompassen logo

Vad roligt att du vill lämna omdöme på Skadekompassen.se. Dina synpunkter hjälper andra att välja och få bra vård och vårdgivaren att erbjuda detta.

Tänk på att:

  • Ditt omdöme först granskas av Skadekompassen.se och därefter publiceras om det följer vår policy.
  • Dina synpunkter kan hjälpa vårdgivaren och mottagningen att utvecklas och ge den bästa vården till sina patienter.
  • Mottagningar och vårdgivare uppskattar att höra vad de gör bra. Detta hjälper dem att förstå vad som är viktigt och betydelsefullt för patienten i vårdmötet. Och det uppmuntrar dem att behålla eller förstärka detta beteende.
  • Sakliga och konkreta tips på vad en vårdgivare och mottagning kan förbättra är lätta att ta till sig och ökar chansen till positiv förändring och utveckling.
  • Känner dig felbehandlad så vill vi att du framför det direkt till vårdgivaren eller till mottagningsansvarig person eller till socialstyrelsen och inte använder detta formulär.
  • Har du rena klagomål, vill vi att du framför detta direkt till vårdgivaren eller mottagningen.

Tips på innehåll:

  • Berätta vad du uppskattade i vårdmötet.
  • Skriv sakligt om vad du tror kan förbättra mottagningen och/eller vårdmottagandet.

Så här används informationen du lämnar

  • Vårdgivaren eller mottagning tar del av den information du lämnar, såvida de har samarbete med Skadekompassen.
  • När vi väljer vård letar vi efter bra vård. För att hjälpa patienter att finna vård som de får förtroende för tror vi att man vill veta vad som är bra hos en vårdgivare. Därför publicerar vi omdömen som berör det positiva hos vårdgivaren.
  • Man måste uppge en e-postadress när man lämnar ett omdöme.
  • Dina uppgifter kommer inte föras vidare.