Sätra vårdcentral, Skärholmen , Distriktssköterska, Husläkare / Vårdcentral

Stockholm, Stockholms län

Kungssätravägen 33,SKÄRHOLMEN

Här bokar du tid hos Sätra vårdcentral, Skärholmen

Ring oss på +46857836700

Om oss

Information om årliga influensan:Efter 7 december tidsbokad
vaccination hos distriktssköterska, Rådgivning och Tidsbeställning 
Tid till läkare bokas via telefon: 578 36 700,
8.00 – 17.00. 
Tid kan också bokas direkt med läkaren på telefontiden. 
***
Återbud lämnas senast 24 tim innan besöket på
tel: 578 36 710 dygnet runt.
***
Vårdcentralen kan också kontaktas via webbtjänsten
”Mina Vårdkontakter” på www.vardguiden.se
Där kan du förnya recept, boka tid, avboka tid, förnya
hjälpmedel samt få rådgivning.
***
På kvällar (må-fre) 17.00-22.00, lör-sön, helgdag 08.00-22.00, kontakta Liljeholmens Närakut,  
tel: 08-709 21 00, adress: Liljeholmstorget 7, 4 tr.
T-bana, buss och tvärbana: Liljeholmen.
www.slso.sll.se/liljeholmen
***
Barnavårdscentral: Bredängstorget 1,
T-bana Bredäng
Telefontid: 8.30 – 9.30.
Telefon: 578 38 525, 578 38 526
  , Vi är en godkänd Astma-/KOL-mottagning. Läs mer om Astma-/KOL-mottagning i Stockholms läns landsting på nedanstående länk:
http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Astma-KOL-mottagning-i-Stockholm/ 
, Vi är en godkänd Äldremottagning. Läs mer om Äldremottagning i Stockholms läns landsting på nedanstående länk:
http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rättigheter/Äldremottagning/

Information

Lämna ett omdöme

Tack för att du vill lämna ett omdöme på Skadekompassen.se och på så sätt hjälpa andra att välja rätt vård för dem.

Betyg *

 Skadekompassen logo

Vad roligt att du vill lämna omdöme på Skadekompassen.se. Dina synpunkter hjälper andra att välja och få bra vård och vårdgivaren att erbjuda detta.

Tänk på att:

  • Ditt omdöme först granskas av Skadekompassen.se och därefter publiceras om det följer vår policy.
  • Dina synpunkter kan hjälpa vårdgivaren och mottagningen att utvecklas och ge den bästa vården till sina patienter.
  • Mottagningar och vårdgivare uppskattar att höra vad de gör bra. Detta hjälper dem att förstå vad som är viktigt och betydelsefullt för patienten i vårdmötet. Och det uppmuntrar dem att behålla eller förstärka detta beteende.
  • Sakliga och konkreta tips på vad en vårdgivare och mottagning kan förbättra är lätta att ta till sig och ökar chansen till positiv förändring och utveckling.
  • Känner dig felbehandlad så vill vi att du framför det direkt till vårdgivaren eller till mottagningsansvarig person eller till socialstyrelsen och inte använder detta formulär.
  • Har du rena klagomål, vill vi att du framför detta direkt till vårdgivaren eller mottagningen.

Tips på innehåll:

  • Berätta vad du uppskattade i vårdmötet.
  • Skriv sakligt om vad du tror kan förbättra mottagningen och/eller vårdmottagandet.

Så här används informationen du lämnar

  • Vårdgivaren eller mottagning tar del av den information du lämnar, såvida de har samarbete med Skadekompassen.
  • När vi väljer vård letar vi efter bra vård. För att hjälpa patienter att finna vård som de får förtroende för tror vi att man vill veta vad som är bra hos en vårdgivare. Därför publicerar vi omdömen som berör det positiva hos vårdgivaren.
  • Man måste uppge en e-postadress när man lämnar ett omdöme.
  • Dina uppgifter kommer inte föras vidare.